گام های بیشتری است که می تواند کمک به نگه داشتن کلیه ها سالم
نوشته شده توسط : pkdcured.org

اینجا مراحل اضافی است که می تواند کمک به نگه داشتن کلیه ها سالم

1) هیدرات

ماندن هیدراته کاملا مهم ترین چیز شما می توانید برای جلوگیری از سنگ کلیه و نگه داشتن کلیه ها قوی است. ادرار رقیق آب و مواد معدنی جلوگیری می کند و نمک از خوشه بندی با یکدیگر و تشکیل سنگ. من اغلب توصیه می کنند که بیمارانی که در خطر هستندبرای سنگ کلیه شروع روز با نوشیدن آب لیمو تازه در یک لیوان آب دمای اتاق.

2) پروبیوتیک ها

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

 

برخی از شما را به جمعیت سالم دوستانه باکتری شناخته شده به عنوان پروبیوتیک ها درروده شما را. مطالعات نشان داده اند که این میکروارگانیسم ها به سلامت کلی و دستگاه گوارش بهتر و همچنین یک لیست طولانی از دیگر مزایای ارتباط دارد. یکی از آن شامل کمکبه کلیه ها در پردازش مواد زائد و همچنین کاهش احتمال ابتلا به سنگ کلیه.

اخیر بالینی دادگاه مربوط به بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه در بر داشت که گروه مصرفپروبیوتیک ها در بهبود عملکرد کلیه نمرات آزمون و همچنین کیفیت کلی زندگی.

3) خوردن گوشت کمتر

در پروتئین حیوانی آسان رفتن. سنگ کلیه در جمعیت است که مصرف مقدار زیادی ازگوشت است. من پیشنهاد می کنم برای کمتر از 65 گرم پروتئین حیوانی در روز است کهفقط کمی بیش از دو اونس هدف.

4) اجتناب از فسفر

سازمان دیده بان خود را مصرف فسفر. زیرا کمبود بسیار نادر است، به ویژه برای هر کسخوردن استاندارد آمریکایی رژیم غذایی (غمگین) به ندرت معدنی فسفر، احتمالا آشنا. و بههمین دلیل است که یک مشکل ویژه برای کلیه ها فسفر تبدیل شدن است.

این ماده معدنی در اکثر غذاها یافت می شود اما نوشابه گازدار و غذاهای آماده و فرآوری شده به خصوص زیاد فسفر هستند. شما فقط نیاز 800 میلی گرم به 1200 میلی گرم فسفرهر روز; مقادیر بالاتر از بدن توسط کلیه ها سالم سرخ هستند.

زمانی که کلیه ها به خوبی کار نمی کند، فسفر را در بدن باعث شرایط بالقوه جدی، ماننداختلالات قلب و استخوان و همچنین كلسيمي (سخت شدن) از بافت تجمع می یابد. ساده ترین راه برای اطمینان از شما هنوز در حال گرفتن بیش از حد فسفر به خوردن یک رژیم غذایی مغذی، تمام غذاها و کاملا اجتناب از هر گونه سرعت و راحتی است.

5) ترک سیگار

اگر که یکی از گناه خود را بنابراین شما باید برای جلوگیری از سیگار کشیدن کلیه ها لطمه می زند.

6) آب بنوشید

یکی از بهترین راه ها برای حمایت از سلامت کلیه خوب با بهره روزانه است. مورد علاقه مناین است که آب یک دسته کامل از گشنیز یا جعفری، دو گياه است که کلیه دوستانه وکمک به حذف فلزات سنگین از بدن مخلوط با آب و آب لیمو و عسل خام، آلی به سلیقه.اگر شما هنوز کشف بهره هنوز شما نیز می توانید استفاده از محصول سبزی که خدمتسالم از این مواد مغذی ضروری می نماید.

7) خوردن این غذاها

سهام در غذاهای کلیه حمایتی از جمله هندوانه، توت (زغال اخته زغال اخته و توت فرنگی)،فلفل، سیب، سیر، پیاز، کلم، گل کلم و روغن زیتون به بالا. در حالی که در آن شما دلیلآن پیشنهادات کلیه ها نیز بهره مند شوند لطفا توصیه های قبلی من برای غذا خوردن سالمو کاهش التهاب، بررسی.

8) از دست دادن برخی از وزن

اگر شما را حمل به اطراف اضافه وزن، کلیه ها خود را به نفع انجام و ریختن چند پوند.چاقی در افزایش احتمال ابتلا به سرطان کلیه مرتبط شده است.

9) حفره بین برنده های درد

بریده بریده خطر ابتلا به سرطان کلیه و حتی بیشتر با حداقل رساندن استفاده از بین برندههای درد، از جمله داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs) مانند آسپرین، ایبوپروفن(ادویل, امور, Nuprin)، ناپروکسن (Aleve) و استامینوفن (تیلنول). محصولات بسیار سختدر کلیه ها هستند. حتی بدتر محققان دریافتند که این داروها افزایش خطر ابتلا به سرطانکلیه است.

10) سولفات منیزیم

درمان خود را به حمام سم زدایی در نمک فرنگی اصل. از بین بردن مواد زائد و سموم کلیهمی دهد افزایش در حالی که بهبود سلامتی کلی شما.

تغییرات من در بالا ذکر شده کلیه، همراه با سلامتی کلی شما بهره مند شوند. اما علاوه بر این، سه تهدید قابل توجهی است که واقعا نیاز به اقدام در بخشی خود را وجود دارد. اگرشما درد و رنج از فشار خون بالا و پیش از دیابت یا دیابت، کلیه، بیش از حد رنج می برندمی تواند. این شرایط را می توان با درمان های طبیعی و تغییر در شیوه زندگی بهبود یافتهاست، اما کسانی که نیاز به تعهد خود را در بخشی. امیدوارم که شما موافقم که مراقبتاز کلیه هدف ارزشمند و ایجاد تغییرات لازم برای محافظت از این اندام حیاتی.





:: بازدید از این مطلب : 575
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: